Шукати в цьому блозі

неділя, 27 жовтня 2013 р.

Залізничну колію до чорноморських портів Миколаєва обіцяють електрифікувати у 2014 році


У 2014 році Укрзалізниця розпочне електрифікації ділянки Долинська - Миколаїв, найкоротшого залізничної колії до чорноморських портів Миколаївського та Одеського регіонів.

Як повідомляє прес-служба відомства, за рік залізничникам належить ґрунтовно перетворити інфраструктуру ділянки Долинська - Миколаїв. Енергетики побудують контактну мережу і тягові підстанції, шляховики покладуть додаткові гілки шляху, зв'язківці обладнають їх сучасними системами безпеки та регулювання руху поїздів. У всіх роботах будуть використані обладнання та матеріали вітчизняного виробництва.

Сьогодні по 148- кілометровій ділянці Долинська - Миколаїв на теплотязі курсують 24 пасажирських, три приміських і 20 пар вантажних поїздів. Завдяки електрифікації швидкість руху вантажних поїздів на ділянці збільшиться на 20-25 %, отже скоротиться час доставки вантажів.

Вантажовідправникам ж Укрзалізниця зможе запропонувати вигідніші умови транспортування, у тому числі і за рахунок зменшення собівартості (електротяга стоїть на 55-60 % дешевше теплової). Все це дозволить більш ефективно використовувати залізничний маршрут від прикордонної з Росією станції Тополі до чорноморських портів, яким Укрзалізниця нещодавно запропонувала розширити мережу міжнародних транспортних коридорів.

Укрзалізниця також планує збільшити пропускну спроможність залізничної мережі Миколаївського та Одеського регіонів. Для цього на електрифіковану ділянку Долинська - Миколаїв буде переведена частина поїздів з переобтяженого маршруту Знам'янка - Помічна - Колосівка.

Програмою електрифікації залізниць України на 2011-2016 рр. . заплановано забезпечити електротягою дільниця Знам'янка - Долинська - Миколаїв - Херсон - Вадим - Джанкой, що дасть змогу відкрити другий електрифікований хід на південь до Криму та портів Чорного моря. З майже 22 тис. км шляхів експлуатаційної мережі залізниць України сьогодні електрифіковано більше 47 %.

Додамо, що відсутність електрифікації та низька пропускна здатність залізничної колії на ділянці Долинська-Миколаїв неодноразово вказувалися як один з головних перепон розвитку портів Миколаєва, особливо планів з розвитку терміналу «МСП «Ніка-тера» (Group DF), порту Очаків (Смарт-груп), та Миколаївського морського торгівельного порту.

Немає коментарів:

Дописати коментар