Шукати в цьому блозі

субота, 20 лютого 2016 р.

Бузько-Дніпровський лиманський канал (БДЛК) будуть розширювати і поглиблювати

21 січня голова Миколаївської обласної державної адміністрації Вадим Меріков і начальник ДП «АМПУ» Андрій Амелін провели в Миколаєві нараду з питання розвитку морегосподарської сфери за участю керівників морських портів Миколаївського регіону і портових операторів.

Вадим Меріков повідомив, що за результатами 2015 року в миколаївських портах вантажообіг склав 27,4 млн.тонн, а це на 5,3% більше в порівнянні з минулим роком. Згідно зі Стратегією 2020 вантажообіг області планується збільшити до 40 млн.тонн на рік. Для досягнення цієї мети необхідні інвестиції, і в тому числі - державні, зазначив губернатор.

Керівники миколаївських філій Асоціації розповіли про свої виробничі та інвестиційні плани на 2016 рік.

Особливу увагу було приділено розвитку Буго-дніпровського лиманського каналу.

Керівники портових операторів «НІБУЛОН», «Евері», «Ніка-Тера», ДП «СМП «Октябрьск»підкреслили особливу роль БДЛК в економічному житті регіону, а також відзначили гостру необхідність подальшого розвитку каналу як основний судноплавної артерії області. В ході зустрічі обговорювалися різні перспективні варіанти розвитку каналу, можливість створення якірних стоянок, перспектива зняття обмежень при судноплавстві на каналі.

Начальник філії «Дельта-Лоцман» Олександр Голодницький розповів, що в рамках проекту днопоглиблення БДЛК заплановано поглиблення з 11,2 до 15 м, створення роширення каналу в районі 8 коліна (свого роду «кишень» для судів). У 2016 році запланована розробка проектної документації і часткове проведення робіт з днопоглиблення.

Директор ДП «ЧорноморНДІпроект» Сергія Нікуліна розповів про етапи реалізації масштабного, довгострокового проекту.

Начальник ДП АМПУ Андрій Амелін потримав позицію миколаївців: «Ми бачимо світові тенденції - розвиток флоту, будівництво суден з великою осадкою, і ми повинні йти в ногу з часом і робити все, щоб Миколаївський регіон міг приймати такі судна. БДЛК - це основа транспортної інфраструктури області».

Немає коментарів:

Дописати коментар