На території Миколаївського морського порту реалізується ряд масштабних інвестиційних проектів з розвитку зерноперевалочних потужностей. Про це йдеться в звіті Кабінету міністрів, опублікованому на сайті уряду.
Група компаній BUNGE завершує реалізацію проекту з будівництва виробничо-перевантажувального комплексу в тиловій частині причалів № 13, 14. Після завершення комплекс забезпечить реальний вантажообіг в обсязі 2,176 млн.тонн на рік. Обсяг інвестицій становить $ 170 млн. Нагадаємо, в 2012 році компанія завершила будівництво зернового терміналу в порту Миколаїв.
Компанія Noble Group завершує споруду перевантажувального терміналу на причалах №1, 2 шляхом перепрофілювання комплексу з перевалки генеральних і навалювальних вантажів на комплекс з перевалки зернових і олійних культур і продуктів їх переробки. Річний вантажообіг комплексу планується в обсязі 2,5 млн.тонн. Обсяг інвестицій в проект становить $ 75 млн.
УкрАгроКонсалт зазначає, що будівництво зерноперевалочних потужностей також планується за межами Миколаївського порту, зокрема, в порту Октябрськ і Дніпро-Бузькому порту, проте проекти знаходяться в початковій фазі планування і пошуку інвестицій.
Крім того, в звіті сообщаетя, що транспортна компанія «Бруклін-Київ» будує зерновий комплекс потужністю 4,5 млн тонн на рік в Одеському морському порту, для чого залучила кошти Європейського банку реконструкції та розвитку в сумі 60 млн доларів.
Компанія «ГПК Україна» (підрозділ німецької компанії HPC-Hamburg) планує до 2018 року реалізувати проект на 5,18 млрд гривень з розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту.
На сьогодні освоєно 3,2 млрд гривень, готовність проекту складає 61,5%.
У звіті також нагадується, що в минулому році Іллічівський морський торговельний порт і спеціалізується на поставках сільгосппродукції французька компанія Soufflet Negoce підписали меморандум про наміри побудувати термінал на одному з причалів порту.
Загальна сума інвестицій запланована на рівні 100 млн доларів.
Відзначимо, що в листопаді минулого року ЄБРР схвалив довгостроковий кредит на 40 млн доларів для компанії GN Terminal Enterprises (GNT Group) для збільшення потужності зернового терміналу в Одеському порту.
Загальна вартість проекту становить 69,3 млн доларів.
Група компаній BUNGE завершує реалізацію проекту з будівництва виробничо-перевантажувального комплексу в тиловій частині причалів № 13, 14. Після завершення комплекс забезпечить реальний вантажообіг в обсязі 2,176 млн.тонн на рік. Обсяг інвестицій становить $ 170 млн. Нагадаємо, в 2012 році компанія завершила будівництво зернового терміналу в порту Миколаїв.
Компанія Noble Group завершує споруду перевантажувального терміналу на причалах №1, 2 шляхом перепрофілювання комплексу з перевалки генеральних і навалювальних вантажів на комплекс з перевалки зернових і олійних культур і продуктів їх переробки. Річний вантажообіг комплексу планується в обсязі 2,5 млн.тонн. Обсяг інвестицій в проект становить $ 75 млн.
УкрАгроКонсалт зазначає, що будівництво зерноперевалочних потужностей також планується за межами Миколаївського порту, зокрема, в порту Октябрськ і Дніпро-Бузькому порту, проте проекти знаходяться в початковій фазі планування і пошуку інвестицій.
Крім того, в звіті сообщаетя, що транспортна компанія «Бруклін-Київ» будує зерновий комплекс потужністю 4,5 млн тонн на рік в Одеському морському порту, для чого залучила кошти Європейського банку реконструкції та розвитку в сумі 60 млн доларів.
Компанія «ГПК Україна» (підрозділ німецької компанії HPC-Hamburg) планує до 2018 року реалізувати проект на 5,18 млрд гривень з розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту.
На сьогодні освоєно 3,2 млрд гривень, готовність проекту складає 61,5%.
У звіті також нагадується, що в минулому році Іллічівський морський торговельний порт і спеціалізується на поставках сільгосппродукції французька компанія Soufflet Negoce підписали меморандум про наміри побудувати термінал на одному з причалів порту.
Загальна сума інвестицій запланована на рівні 100 млн доларів.
Відзначимо, що в листопаді минулого року ЄБРР схвалив довгостроковий кредит на 40 млн доларів для компанії GN Terminal Enterprises (GNT Group) для збільшення потужності зернового терміналу в Одеському порту.
Загальна вартість проекту становить 69,3 млн доларів.
Немає коментарів:
Дописати коментар