В Українському державному проектно-технологічному науково-дослідному інституті цивільної авіації «Украеропроект» бачать майбутнє Миколаївського аеропорту тільки як вантажного. Але на сьогоднішньому етапі радять вкладати гроші в поліпшення доріг, що зв'язують Миколаїв з сусідніми обласними центрами, перш за все, Херсоном і Одесою.
Про це йдеться у відповіді директора УГПТІГА «Украеропроект» на ім'я керівника Офісу розвитку Миколаївщини Олександра Нойнеца. Повний текст листа розмістило видання «Престпуності.нет»
Зокрема, у відповіді зазначається, що технологічно миколаївський аеропорт не готовий повністю до запуску і вкладати в нього великі кошти, враховуючи близькість аеропортів Одеси і Херсона, недоцільно.
Світова практика показує, що відстань в 135 (Миколаїв-Одеса) та 70 км (Миколаїв-Херсон) є цілком комфортною для користування аеропортом жителями регіону, а наявний пасажиропотік не може повністю завантажити навіть два працюють сьогодні аеропорту, пише директор інституту К.Новіков.
Покриття злітно-посадкової смуги в Миколаєві дійсно в хорошому стані, але повністю відсутні сучасне світло-сигнальне обладнання та наземна інфраструктура обслуговування літаків. Інвестиції в їх розвиток зажадають істотних інвестицій з бюджету.
Фахівці інституту переконані, що сьогодні більш доцільно вкладення бюджетних коштів в розвиток автодоріг і комфортного автобусного сполучення з Херсонським і Одеським аеропортом.
Для Миколаївського ж аеропорту в інституті бачать два варіанти: використання як базу для малої авіації і ремонту і зберігання авіатехніки на основі державно-приватного партнерства, або перетворення його в повноцінний вантажний аеропорт. Але в останньому випадку знову постає питання про повноцінне автомобільне сполучення, відновлення наземної інфраструктури та зміцненні покриття злітної смуги.
Крім цього, експерти порадили звернути увагу на військовий аеродром, який розташований в Кульбакіно. І хоча за всю історію України жоден військовий аеродром не став цивільним, «Миколаївська область може стати піонером у такому вигляді співробітництва»
Про це йдеться у відповіді директора УГПТІГА «Украеропроект» на ім'я керівника Офісу розвитку Миколаївщини Олександра Нойнеца. Повний текст листа розмістило видання «Престпуності.нет»
Зокрема, у відповіді зазначається, що технологічно миколаївський аеропорт не готовий повністю до запуску і вкладати в нього великі кошти, враховуючи близькість аеропортів Одеси і Херсона, недоцільно.
Світова практика показує, що відстань в 135 (Миколаїв-Одеса) та 70 км (Миколаїв-Херсон) є цілком комфортною для користування аеропортом жителями регіону, а наявний пасажиропотік не може повністю завантажити навіть два працюють сьогодні аеропорту, пише директор інституту К.Новіков.
Покриття злітно-посадкової смуги в Миколаєві дійсно в хорошому стані, але повністю відсутні сучасне світло-сигнальне обладнання та наземна інфраструктура обслуговування літаків. Інвестиції в їх розвиток зажадають істотних інвестицій з бюджету.
Фахівці інституту переконані, що сьогодні більш доцільно вкладення бюджетних коштів в розвиток автодоріг і комфортного автобусного сполучення з Херсонським і Одеським аеропортом.
Для Миколаївського ж аеропорту в інституті бачать два варіанти: використання як базу для малої авіації і ремонту і зберігання авіатехніки на основі державно-приватного партнерства, або перетворення його в повноцінний вантажний аеропорт. Але в останньому випадку знову постає питання про повноцінне автомобільне сполучення, відновлення наземної інфраструктури та зміцненні покриття злітної смуги.
Крім цього, експерти порадили звернути увагу на військовий аеродром, який розташований в Кульбакіно. І хоча за всю історію України жоден військовий аеродром не став цивільним, «Миколаївська область може стати піонером у такому вигляді співробітництва»
Немає коментарів:
Дописати коментар