«Тезисно про головне, або мої враження про реальний стан справ в ДП« СМП «Октябрьск».
Саме сьогодні, в перший день роботи на посаді виконуючого обов'язки директора ДП «СМП« Октябрьск», незважаючи на суттєву нестачу часу, розумію, що терміново потрібно відзвітувати про те, в якому стані я отримав важелі керівництва цим державним підприємством.
По-перше, результати роботи «ефективних менеджерів» за останні чотири місяці мене просто потрясли неймовірно різким спадом в розрізі результативності економічної частини. Не зовсім розумію, як взагалі таке було можливо, але план капітального інвестування був виконаний аж на 0 (нуль) відсотків. Тобто, взагалі нічого не було зроблено з того, що планувалося раніше.
До речі, в звітах, наданих Міністерству, були інші показники, які свідчили про результати тільки за станом на 2015 рік.
Вантажооборот, в порівнянні з торішніми показниками, коли керівником підприємства був Олександр Басюк, зменшився фактично в два рази. Тобто, повністю знищили всі позитивні напрацювання за останні три роки, причому, «ефективні менеджери» впоралися з цим за якісь короткі чотири місяці.
На хвилиночку (!), фінансовий результат за другий квартал поточного року становить аж цілих 18 мільйонів гривень - по розрахованим до останньої букви фінансових планів він повинен становити 79 мільйонів. Є різниця? І що цікаво, на питання до комерційної служби про те, куди поділися тонни з причалів, і де вони зараз перебувають, я отримав «блискучий» відповідь: «У плані ...»
Я вже не акцентую увагу на не зовсім законному виробництві на території порту однієї з фірм занадто відомої групи компаній «ОРЕХІМ», і на загрозу звільнення великої кількості наших працівників.
Так, саме реальну загрозу ми нівелюємо, включивши червоне світло установці вагового комплексу однієї цікавої організації.
А якщо спробувати поглянути ближче на джерело таких реалій, розумієш, що система керівництва підприємством зараз знаходиться в якомусь «зачарованому» стані ... Хто за що несе відповідальність - відомо тільки відповідальним.
Так ось, до думки про капітальний інвестуванні. За умови невиконання плану капітального інвестування в 2016 році, незважаючи на те, що сьогодні Міністерство інфраструктури і всі підприємства активізували роботу по поверненню ставки виплати дивідендів ДП на рівні 30 відсотків, нашому підприємству просто не дозволять проводити капінвестірованіе при плануванні діяльності на 2017 рік.
Тобто простіше - державна компанія недостатньо заробляє для того, щоб дозволити собі покращувати інфраструктурні елементи. А чому ми так погано заробляємо? Питання, я вважаю, риторичне ...
Можливо, комусь буде цікаво. Середнє зменшення обсягів вантажопереробки в усіх українських портах - 7 відсотків. У ДП «СМП «Октябрьск» цифра становить 50 відсотків. Хто винен? Питання знову риторичне.
До речі, як-то багато нових клієнтів нашого портового оператора на тлі стрімкого зниження прибутковості мають занадто високі знижки на послуги з обробки вантажів. Тобто, як ми бачимо, «ефективний менеджмент», активоване морським заступником Міністра інфраструктури і народним депутатом, як і зазначалося раніше, до позитивного результату не привів.
І на останок. В післяобідній час «ефективні менеджери» почали стрімко розчинятися в повітрі. Здається, що від перенесеного стресу з завтрашнього дня вони всі виявляться на лікарняному. Нехай і так, здоров'я - це, як кажуть, головне.
А якщо без вигадливих жартів, хочу сказати, що сьогодні я побачив насправді приємну реакцію колективу на новина про моє призначення виконуючим обов'язки директора ДП «СМП «Октябрьск». І, в свою чергу, хочу запевнити колег: ми з вами спільним і самовідданою працею знову зробимо наше підприємство сильним, з перспективним майбутнім. Я обіцяю поруч з вами йти до цієї мети.
Попереду цікаві розвитку подій. Зобов'язуюсь чесно і прозоро інформувати громадськість про все, що відбувається на підприємстві », - написав Руслан Олійник на своїй сторінці в Фейсбуці.
Саме сьогодні, в перший день роботи на посаді виконуючого обов'язки директора ДП «СМП« Октябрьск», незважаючи на суттєву нестачу часу, розумію, що терміново потрібно відзвітувати про те, в якому стані я отримав важелі керівництва цим державним підприємством.
По-перше, результати роботи «ефективних менеджерів» за останні чотири місяці мене просто потрясли неймовірно різким спадом в розрізі результативності економічної частини. Не зовсім розумію, як взагалі таке було можливо, але план капітального інвестування був виконаний аж на 0 (нуль) відсотків. Тобто, взагалі нічого не було зроблено з того, що планувалося раніше.
До речі, в звітах, наданих Міністерству, були інші показники, які свідчили про результати тільки за станом на 2015 рік.
Вантажооборот, в порівнянні з торішніми показниками, коли керівником підприємства був Олександр Басюк, зменшився фактично в два рази. Тобто, повністю знищили всі позитивні напрацювання за останні три роки, причому, «ефективні менеджери» впоралися з цим за якісь короткі чотири місяці.
На хвилиночку (!), фінансовий результат за другий квартал поточного року становить аж цілих 18 мільйонів гривень - по розрахованим до останньої букви фінансових планів він повинен становити 79 мільйонів. Є різниця? І що цікаво, на питання до комерційної служби про те, куди поділися тонни з причалів, і де вони зараз перебувають, я отримав «блискучий» відповідь: «У плані ...»
Я вже не акцентую увагу на не зовсім законному виробництві на території порту однієї з фірм занадто відомої групи компаній «ОРЕХІМ», і на загрозу звільнення великої кількості наших працівників.
Так, саме реальну загрозу ми нівелюємо, включивши червоне світло установці вагового комплексу однієї цікавої організації.
А якщо спробувати поглянути ближче на джерело таких реалій, розумієш, що система керівництва підприємством зараз знаходиться в якомусь «зачарованому» стані ... Хто за що несе відповідальність - відомо тільки відповідальним.
Так ось, до думки про капітальний інвестуванні. За умови невиконання плану капітального інвестування в 2016 році, незважаючи на те, що сьогодні Міністерство інфраструктури і всі підприємства активізували роботу по поверненню ставки виплати дивідендів ДП на рівні 30 відсотків, нашому підприємству просто не дозволять проводити капінвестірованіе при плануванні діяльності на 2017 рік.
Тобто простіше - державна компанія недостатньо заробляє для того, щоб дозволити собі покращувати інфраструктурні елементи. А чому ми так погано заробляємо? Питання, я вважаю, риторичне ...
Можливо, комусь буде цікаво. Середнє зменшення обсягів вантажопереробки в усіх українських портах - 7 відсотків. У ДП «СМП «Октябрьск» цифра становить 50 відсотків. Хто винен? Питання знову риторичне.
До речі, як-то багато нових клієнтів нашого портового оператора на тлі стрімкого зниження прибутковості мають занадто високі знижки на послуги з обробки вантажів. Тобто, як ми бачимо, «ефективний менеджмент», активоване морським заступником Міністра інфраструктури і народним депутатом, як і зазначалося раніше, до позитивного результату не привів.
І на останок. В післяобідній час «ефективні менеджери» почали стрімко розчинятися в повітрі. Здається, що від перенесеного стресу з завтрашнього дня вони всі виявляться на лікарняному. Нехай і так, здоров'я - це, як кажуть, головне.
А якщо без вигадливих жартів, хочу сказати, що сьогодні я побачив насправді приємну реакцію колективу на новина про моє призначення виконуючим обов'язки директора ДП «СМП «Октябрьск». І, в свою чергу, хочу запевнити колег: ми з вами спільним і самовідданою працею знову зробимо наше підприємство сильним, з перспективним майбутнім. Я обіцяю поруч з вами йти до цієї мети.
Попереду цікаві розвитку подій. Зобов'язуюсь чесно і прозоро інформувати громадськість про все, що відбувається на підприємстві », - написав Руслан Олійник на своїй сторінці в Фейсбуці.
Немає коментарів:
Дописати коментар