Компанія «Зерновий термінал « Ніа-Тера» заявила про те, що її інвестиційний проект на суму більше 50 мільйонів доларів в Миколаєві виявився під загрозою зриву і знову звертається до суду і АМК України зі скаргою на дії ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера».
Згідно з повідомленням, «Зерновий термінал «Ніка-Тера» реалізувала в Миколаєві масштабний інвестиційний проект з будівництва терміналу зі зберігання і перезавантаження зернових вантажів загальним обсягом 168 тисяч тонн і річною потужністю перевалки вантажів в обсязі близько 2 мільйонів тонн. У компанії також вказують, що однією з передумов і запорукою початку реалізації даного інвестиційного проекту саме в Миколаєві були певні договірні партнерські домовленості з компанією ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера », які були закріплені у відповідному договорі.
«За тривалий час реалізації нашого інвестиційного проекту ні наша компанія, ні ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера» жодного разу не заперечували умови існуючих договірних зобов'язань, - розповіли в компанії «Зерновий термінал «Ніка-Тера».
Відзначається, що ще в травні 2015 року ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» завершило будівництво зернового терміналу і повідомило про це ТОВ «МСП «Ніка-Тера».
Зі свого боку, відповідно до існуючих зобов'язаннями, МСП «Ніка-Тера» повинен був підтвердити готовність до виконання і фактично виконати власними силами роботи по завантаженню зерна з терміналу компанії «Зерновий термінал «Ніка-Тера» на судно. Однак, за словами представників підприємства, морпорт ухиляється від виконання своїх зобов'язань, що унеможливлює повноцінну роботу зернового терміналу.
«Через неготовність з боку ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера» ряду технічних аспектів, що прямо передбачено існуючими договірними угодами і забезпечення яких віднесено до обов'язків ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера», ми були змушені відкласти повноцінний запуск терміналу і початок активної роботи, що призводить до неотримання запланованого прибутку, неможливості вийти на заплановану виробничу потужність, - йдеться в повідомленні.
Конфлікт викликаний різночитання двох компаній взаємних зобов'язань по організації процесу подачі / прибирання залізничних вагонів із зерном. ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера», наполягає, що існуючими договірними угодами це віднесено до обов'язків ТОВ «МСП «Ніка-Тера». Крім того «МСП «Ніка-Тера», нібито не виконав свої зобов'язання щодо забезпечення технічної можливості виконання операцій з вантажем
«Співпраця в рамках існуючих договірних відносин вигідно для обох компаній. Крім того ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера» отримує можливість збільшити вантажообіг порту на 2 мільйони тонн на рік, збільшити кількість суднозаходів суден. А це значний додатковий дохід для «МСП «Ніка-Тера», для GROUP DF, а також істотне збільшення податкових та інших надходжень до бюджету», - повідомили в компанії.
Однак, незважаючи на це, «МСП «Ніка-Тера», зі слів представників «Зернового терміналу», продовжує ухилятися від будь-якого конструктивного діалогу і спілкування щодо вирішення існуючої проблеми.
Істотне занепокоєння підприємства викликає відмова або небажання «Ніка-Тери» офіційно підтвердити готовність приймати і обробляти судна і вантажі відповідно до взятих на себе зобов'язань, що ставить під загрозу успішну реалізацію інвестиційного проекту.
При таких умовах підприємство «Зерновий термінал «Ніка-Тера» змушене було звернутися до суду і антимонопольний комітет.
У той же час, в прес-службі ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» НікВесті підтвердили наявність договірних зобов'язань між портом та ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» та визнали відсутність конструктивного діалогу.
- На жаль, конструктивного діалогу з цим підприємством нами не досягнуто. Замість налагодження партнерських відносин ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» звертається до суду, який вже двічі відмовляє підприємству в прийнятті позовних заяв, - повідомили в прес-службі «МСП «Ніка-Тера».
Повідомляється, що «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» надав ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера» досить вичерпну інформацію щодо технічних заходів і кроків, які повинні бути виконані ними для забезпечення операцій зі своїм вантажем (в рамках існуючого договору). Однак відповіді, за інформацією прес-служби порту, про виконання цих заходів отримано не було.
- ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» працює виключно в рамках існуючого законодавства. Порядок подачі / прибирання вагонів зерновозів зі станції «Жовтнева» на ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера» повинен повністю відповідати положенням Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України (Затверджена наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 31 серпня 2005 року №507 ). Згідно з цим документом, маневрова робота повинна бути регламентована ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» безпосередньо з самої станції. ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» сподівається на відновлення конструктивного діалогу з ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера». У нас спільна мета - розвивати морегосподарський комплекс України, бізнес і економіку нашої держави, платити податки і забезпечувати створення нових робочих місць, - йдеться в повідомленні «МСП« Ніка-Тера ».
Довідка InsheTV: ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» зареєстровано в Миколаєві. Засновниками її є кіпрська компанія «Бекар ЛІМІТЕД», миколаївське ТОВ «Атро КОРПОРЕЙШН УКРАЇНА» і компанія з ОАЕ «Атро ТРЕЙДИНГ ФЗЕ». Кінцевим бенефіціаром в Єдиному державному реєстрі значиться житель Словенії Собхана Саем.
Раніше в ЗМІ фактичним інвестором проекту називався індус Шафіат Собхана. Спочатку термінал повинен був бути введений в експлуатацію в 2012 році, проект включав в себе будівництво об'їзної дороги в Корабельному районі
Згідно з повідомленням, «Зерновий термінал «Ніка-Тера» реалізувала в Миколаєві масштабний інвестиційний проект з будівництва терміналу зі зберігання і перезавантаження зернових вантажів загальним обсягом 168 тисяч тонн і річною потужністю перевалки вантажів в обсязі близько 2 мільйонів тонн. У компанії також вказують, що однією з передумов і запорукою початку реалізації даного інвестиційного проекту саме в Миколаєві були певні договірні партнерські домовленості з компанією ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера », які були закріплені у відповідному договорі.
«За тривалий час реалізації нашого інвестиційного проекту ні наша компанія, ні ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера» жодного разу не заперечували умови існуючих договірних зобов'язань, - розповіли в компанії «Зерновий термінал «Ніка-Тера».
Відзначається, що ще в травні 2015 року ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» завершило будівництво зернового терміналу і повідомило про це ТОВ «МСП «Ніка-Тера».
Зі свого боку, відповідно до існуючих зобов'язаннями, МСП «Ніка-Тера» повинен був підтвердити готовність до виконання і фактично виконати власними силами роботи по завантаженню зерна з терміналу компанії «Зерновий термінал «Ніка-Тера» на судно. Однак, за словами представників підприємства, морпорт ухиляється від виконання своїх зобов'язань, що унеможливлює повноцінну роботу зернового терміналу.
«Через неготовність з боку ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера» ряду технічних аспектів, що прямо передбачено існуючими договірними угодами і забезпечення яких віднесено до обов'язків ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера», ми були змушені відкласти повноцінний запуск терміналу і початок активної роботи, що призводить до неотримання запланованого прибутку, неможливості вийти на заплановану виробничу потужність, - йдеться в повідомленні.
Конфлікт викликаний різночитання двох компаній взаємних зобов'язань по організації процесу подачі / прибирання залізничних вагонів із зерном. ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера», наполягає, що існуючими договірними угодами це віднесено до обов'язків ТОВ «МСП «Ніка-Тера». Крім того «МСП «Ніка-Тера», нібито не виконав свої зобов'язання щодо забезпечення технічної можливості виконання операцій з вантажем
«Співпраця в рамках існуючих договірних відносин вигідно для обох компаній. Крім того ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера» отримує можливість збільшити вантажообіг порту на 2 мільйони тонн на рік, збільшити кількість суднозаходів суден. А це значний додатковий дохід для «МСП «Ніка-Тера», для GROUP DF, а також істотне збільшення податкових та інших надходжень до бюджету», - повідомили в компанії.
Однак, незважаючи на це, «МСП «Ніка-Тера», зі слів представників «Зернового терміналу», продовжує ухилятися від будь-якого конструктивного діалогу і спілкування щодо вирішення існуючої проблеми.
Істотне занепокоєння підприємства викликає відмова або небажання «Ніка-Тери» офіційно підтвердити готовність приймати і обробляти судна і вантажі відповідно до взятих на себе зобов'язань, що ставить під загрозу успішну реалізацію інвестиційного проекту.
При таких умовах підприємство «Зерновий термінал «Ніка-Тера» змушене було звернутися до суду і антимонопольний комітет.
У той же час, в прес-службі ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» НікВесті підтвердили наявність договірних зобов'язань між портом та ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» та визнали відсутність конструктивного діалогу.
- На жаль, конструктивного діалогу з цим підприємством нами не досягнуто. Замість налагодження партнерських відносин ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» звертається до суду, який вже двічі відмовляє підприємству в прийнятті позовних заяв, - повідомили в прес-службі «МСП «Ніка-Тера».
Повідомляється, що «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» надав ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера» досить вичерпну інформацію щодо технічних заходів і кроків, які повинні бути виконані ними для забезпечення операцій зі своїм вантажем (в рамках існуючого договору). Однак відповіді, за інформацією прес-служби порту, про виконання цих заходів отримано не було.
- ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» працює виключно в рамках існуючого законодавства. Порядок подачі / прибирання вагонів зерновозів зі станції «Жовтнева» на ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера» повинен повністю відповідати положенням Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України (Затверджена наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 31 серпня 2005 року №507 ). Згідно з цим документом, маневрова робота повинна бути регламентована ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» безпосередньо з самої станції. ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера» сподівається на відновлення конструктивного діалогу з ТОВ «Зерновий термінал Ніка-Тера». У нас спільна мета - розвивати морегосподарський комплекс України, бізнес і економіку нашої держави, платити податки і забезпечувати створення нових робочих місць, - йдеться в повідомленні «МСП« Ніка-Тера ».
Довідка InsheTV: ТОВ «Зерновий термінал «Ніка-Тера» зареєстровано в Миколаєві. Засновниками її є кіпрська компанія «Бекар ЛІМІТЕД», миколаївське ТОВ «Атро КОРПОРЕЙШН УКРАЇНА» і компанія з ОАЕ «Атро ТРЕЙДИНГ ФЗЕ». Кінцевим бенефіціаром в Єдиному державному реєстрі значиться житель Словенії Собхана Саем.
Раніше в ЗМІ фактичним інвестором проекту називався індус Шафіат Собхана. Спочатку термінал повинен був бути введений в експлуатацію в 2012 році, проект включав в себе будівництво об'їзної дороги в Корабельному районі
Немає коментарів:
Дописати коментар