Залізничники будуть реалізовувати проекти з електрифікації напрямів відповідно до сучасних потреб економіки України. Перспективи електрифікації окремих ділянок українських залізниць (орієнтовно до 2020 року) обговорили в Мінінфраструктури, повідомляють у прес-службі відомства.
Заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава наполягає на тому, що в першу чергу потрібно електрифікувати ті залізничні напрямки, які є найбільш економічно вигідними на даний момент для держави і мають швидку окупність.
Передбачається, що протягом 2015-2017 років Укрзалізниця зосередиться на електрифікації напрямку Долинська-Миколаїв-Колосівка. Електрифікація цих ділянок буде сприяти підвищенню ефективності перевезень в порти Великої Одеси і Миколаєва. На цей проект уже готова необхідна робоча документація, а в його фінансуванні висловив зацікавленість Європейський інвестиційний банк. Незабаром проект буде представлений на затвердження уряду.
Також у цей період залізничники активізують роботу з підготовки та реалізації проектів електрифікації залізничних колій до кордонів з Польщею і Білорусією.
«Готуємо документи на затвердження Кабінету Міністрів України щодо проекту Долинська-Миколаїв, допрацьовуємо інші, починаємо - по двох напрямках на Білорусь-Бердичів-Коростень-Словечно-Держкордон і Чернігів-Горностаївка-Держкордон, Ковель-Ізов-Держкордон та Потоки (Кременчук) - Золотнішіне », - зазначив Олександр Кава.
Заступник Міністра зазначив, що електрифікація залізничних колій в напрямку державного кордону - один з найперспективніших проектів для залучення транзитних потоків.
Олександр Кава доручив залізничникам активізувати співпрацю з білоруськими колегами, вжепроводять електрифікацію залізниці в напрямку кордону з Україною. Це сприятиме розвитку транспортного коридору Балтійське море - Чорне море. Крім того, електрифікація дільниці Чернігів-Горностаївка-Гомель дозволить значно скоротити час у дорозі пасажирських поїздів у напрямку Київ-Мінськ, а також ввести денні прискорені поїзди сполученням Київ-Гомель і Чернігів-Мінськ.
Власне електрифікацію напрямку Ковель-Ізов попередньо заплановано на 2016 рік, Коростень-Словечно - 2016-2017 роки, Бердичів-Коростень - 2017-2018 роки, Чернігів-Горностаївка - 2019-2020 роки. Крім цих ділянок, в 2017-2018 роках розглядається електрифікація напрямків Волноваха-Камиш-Зоря-Запоріжжя та Миколаїв-Херсон - в 2019-2020 роках.
У сумі протягом 2015-2020 років за цими напрямками буде електрифіковано 836 км залізничних колій.
Мінінфраструктури та Укрзалізниця будуть шукати джерела фінансування для виконання запланованого.
Заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава наполягає на тому, що в першу чергу потрібно електрифікувати ті залізничні напрямки, які є найбільш економічно вигідними на даний момент для держави і мають швидку окупність.
Передбачається, що протягом 2015-2017 років Укрзалізниця зосередиться на електрифікації напрямку Долинська-Миколаїв-Колосівка. Електрифікація цих ділянок буде сприяти підвищенню ефективності перевезень в порти Великої Одеси і Миколаєва. На цей проект уже готова необхідна робоча документація, а в його фінансуванні висловив зацікавленість Європейський інвестиційний банк. Незабаром проект буде представлений на затвердження уряду.
Також у цей період залізничники активізують роботу з підготовки та реалізації проектів електрифікації залізничних колій до кордонів з Польщею і Білорусією.
«Готуємо документи на затвердження Кабінету Міністрів України щодо проекту Долинська-Миколаїв, допрацьовуємо інші, починаємо - по двох напрямках на Білорусь-Бердичів-Коростень-Словечно-Держкордон і Чернігів-Горностаївка-Держкордон, Ковель-Ізов-Держкордон та Потоки (Кременчук) - Золотнішіне », - зазначив Олександр Кава.
Заступник Міністра зазначив, що електрифікація залізничних колій в напрямку державного кордону - один з найперспективніших проектів для залучення транзитних потоків.
Олександр Кава доручив залізничникам активізувати співпрацю з білоруськими колегами, вжепроводять електрифікацію залізниці в напрямку кордону з Україною. Це сприятиме розвитку транспортного коридору Балтійське море - Чорне море. Крім того, електрифікація дільниці Чернігів-Горностаївка-Гомель дозволить значно скоротити час у дорозі пасажирських поїздів у напрямку Київ-Мінськ, а також ввести денні прискорені поїзди сполученням Київ-Гомель і Чернігів-Мінськ.
Власне електрифікацію напрямку Ковель-Ізов попередньо заплановано на 2016 рік, Коростень-Словечно - 2016-2017 роки, Бердичів-Коростень - 2017-2018 роки, Чернігів-Горностаївка - 2019-2020 роки. Крім цих ділянок, в 2017-2018 роках розглядається електрифікація напрямків Волноваха-Камиш-Зоря-Запоріжжя та Миколаїв-Херсон - в 2019-2020 роках.
У сумі протягом 2015-2020 років за цими напрямками буде електрифіковано 836 км залізничних колій.
Мінінфраструктури та Укрзалізниця будуть шукати джерела фінансування для виконання запланованого.
Немає коментарів:
Дописати коментар