Морський термінал «Ніка-Тера» (Миколаїв) інвестував 199,1 мон. грн у реалізацію проекту по збільшенню причальної лінії і 35,7 млн. грн в днопоглиблення акваторії терміналу. Обидва проекти реалізуються в рамках «Програми по збільшенню пропускної спроможності порту« Ніка-Тера».
Проект по збільшенню причальної лінії складається з декількох етапів. На першому етапі (завершений в 2015 році) були побудовані і здані в експлуатацію 3 нових причалу, завдяки чому загальна довжина причальної лінії збільшена до 1,7 км. Зараз реалізується другий етап, в ході якого буде додатково введені в експлуатацію ще 3 нових причалу. При цьому загальна довжина причальної лінії збільшиться вже до 2,5 км.
Реалізація проекту щодо днопоглиблення операційної акваторії до позначки в 11,75 м (проект реалізований) дозволяє «Ніка-Тере» приймати будь-яке судно, що пройшло через Бузько-Дніпровський-лиманський канал, зокрема, судна типу Panamax із завантаженням до 50 тис. Т.
Операційна акваторія морського терміналу «Ніка-Тера» становить близько 70 гектарів.
«Сьогодні послуги з перевалки сипучих вантажів - дуже конкурентний ринок. На ньому багато гравців, навіть в Миколаївській області. Тому акціонер інвестують значні ресурси, щоб швидко реагувати на запити ринку. Для клієнтів сьогодні важливо буквально все - від того, як з тобою вітаються по телефону, до того, наскільки чітко організовані всі бізнес-процеси. Але базовими вимогами є належні глибини операційної акваторії та підхідних каналів, наявність зручної інфраструктури, і, як результат, - висока швидкість і якість обробки самих вантажів», - прокоментував Олександр Гайду, голова товариства «Ніка-Тера».
Керівник «Ніка-Тери» впевнений, що такі інвестиції виправдані, оскільки в перспективі у морегосподарського комплексу Миколаївської області залишається значний потенціал щодо збільшення вантажообігу. Він упевнений, що зараз існує ряд стримуючих факторів, які обмежують подальше зростання вантажообігу. Серед них: конфлікт на сході України, завищені «наскрізні» ж / д тарифи «Укрзалізниці» на перевезення вантажів, неконкурентоспроможний і економічно необґрунтований канальний збір, а також невизначена позиція держави в реалізації проектів державно-приватного партнерства (наприклад, в актуальному для Миколаєва питанні будівництва об'їзних залізниці та автомобільної доріг).
Голова товариства «Ніка-Тера» упевнений, що зростання вантажообігу також істотно стримують завищені портові збори.
В рамках реалізації першого етапу «Програми по збільшенню пропускної спроможності порту« Ніка-Тера »в 2014-2015 рр. було інвестовано 26500000 грн в покупку мобільних конвеєрних перевантажувачів Telestack (сприяють збільшенню швидкості перевалки сипучих вантажів) і 4200000 грн в покупку навантажувачів «Caterpillar» (застосовуються для зачистки трюмів судів і складів). Нова техніка дозволила терміналу збільшити швидкість і спростити обробку навалочних вантажів.
Проект по збільшенню причальної лінії складається з декількох етапів. На першому етапі (завершений в 2015 році) були побудовані і здані в експлуатацію 3 нових причалу, завдяки чому загальна довжина причальної лінії збільшена до 1,7 км. Зараз реалізується другий етап, в ході якого буде додатково введені в експлуатацію ще 3 нових причалу. При цьому загальна довжина причальної лінії збільшиться вже до 2,5 км.
Реалізація проекту щодо днопоглиблення операційної акваторії до позначки в 11,75 м (проект реалізований) дозволяє «Ніка-Тере» приймати будь-яке судно, що пройшло через Бузько-Дніпровський-лиманський канал, зокрема, судна типу Panamax із завантаженням до 50 тис. Т.
Операційна акваторія морського терміналу «Ніка-Тера» становить близько 70 гектарів.
«Сьогодні послуги з перевалки сипучих вантажів - дуже конкурентний ринок. На ньому багато гравців, навіть в Миколаївській області. Тому акціонер інвестують значні ресурси, щоб швидко реагувати на запити ринку. Для клієнтів сьогодні важливо буквально все - від того, як з тобою вітаються по телефону, до того, наскільки чітко організовані всі бізнес-процеси. Але базовими вимогами є належні глибини операційної акваторії та підхідних каналів, наявність зручної інфраструктури, і, як результат, - висока швидкість і якість обробки самих вантажів», - прокоментував Олександр Гайду, голова товариства «Ніка-Тера».
Керівник «Ніка-Тери» впевнений, що такі інвестиції виправдані, оскільки в перспективі у морегосподарського комплексу Миколаївської області залишається значний потенціал щодо збільшення вантажообігу. Він упевнений, що зараз існує ряд стримуючих факторів, які обмежують подальше зростання вантажообігу. Серед них: конфлікт на сході України, завищені «наскрізні» ж / д тарифи «Укрзалізниці» на перевезення вантажів, неконкурентоспроможний і економічно необґрунтований канальний збір, а також невизначена позиція держави в реалізації проектів державно-приватного партнерства (наприклад, в актуальному для Миколаєва питанні будівництва об'їзних залізниці та автомобільної доріг).
Голова товариства «Ніка-Тера» упевнений, що зростання вантажообігу також істотно стримують завищені портові збори.
«На жаль, 50% -ва знижка для транзитних вантажів на всі види портових зборів, крім адміністративного, анонсована Міністерством інфраструктури, так і не реалізована. Але навіть в сьогоднішніх умовах ми продовжуємо інвестувати і модернізувати порт, бо впевнені, що в осяжному майбутньому існуючі бар'єри у розвитку морегосподарського комплексу вдасться подолати. В результаті, виграють усі, не тільки бізнес. Збільшиться вантажообіг, відповідно, збільшаться і різні платежі до бюджетів, створюватимуться нові робочі місця», - переконаний Олександр Гайду.
В рамках реалізації першого етапу «Програми по збільшенню пропускної спроможності порту« Ніка-Тера »в 2014-2015 рр. було інвестовано 26500000 грн в покупку мобільних конвеєрних перевантажувачів Telestack (сприяють збільшенню швидкості перевалки сипучих вантажів) і 4200000 грн в покупку навантажувачів «Caterpillar» (застосовуються для зачистки трюмів судів і складів). Нова техніка дозволила терміналу збільшити швидкість і спростити обробку навалочних вантажів.
Немає коментарів:
Дописати коментар