Компанія «НІБУЛОН» заявила про старт днопоглиблювальних робіт на річці Південний Буг у районі села Сапетня Миколаївського району, повідомляє прес-служба компанії.
Робочий проект розроблений ЗАТ «Інститут «Укррічтранспроект». Проект передбачає поліпшення водних шляхів річки Південний Буг від Вознесенська до Миколаєва методами гідромеханізації.
Роботи виконуватимуться власним земснарядом фінського виробництва «Watermaster Classic 4 NBC 4006» і технікою підрядних організацій.
Алла Ізместьева, начальник відділу охорони навколишнього середовища, зазначає:
- З метою посилення охорони природи при виконанні днопоглиблювальних робіт компанією і підрядними організаціями буде прийнятий ряд інших заходів. Зокрема, виконання всіх робіт здійснюватиметься плавучими засобами, які сертифіковані органами екологічного нагляду; роботи будуть виконуватися в строки, встановлені природоохоронними та рибоохоронних органами, і виключно під вненерестовий період. Процес поглиблення дна - мокрий, тому при розробці, транспортуванні та розвантаженні піску буде відсутній пил, не буде погіршуватися стан повітряного простору. Під час днопоглиблювальних робіт не відбувається втрат водних ресурсів, якість води не буде змінюватися. За технічним станом плаваючих засобів буде встановлений постійний нагляд з метою виключення витоку пально-мастильних матеріалів, тому роботи не впливатимуть на надра.
Як зазначає Олег Авраменко, багермейстер судноплавної компанії ТОВ СП «НІБУЛОН», по завершенні робіт річка Південний Буг (від Вознесенська до Миколаєва) матиме такі судноплавні характеристики: глибина суднового ходу на обох ділянках буде збільшена з 1,85 м і 1 7 м до 2,9 м і 2,65 м відповідно; ширина суднового ходу - з 35 м до 40 м; радіус закруглення судів - з 350 м і 400 м до 400 м і 600 м. Довжина судноплавних водних шляхів складе 102,2 км.
Крім того, виконання робіт дозволить компанії «НІБУЛОН» втілити в життя і задум по відродженню пасажирських перевезень по річці. Пасажирські самохідні судна (типу «катамаран»), побудовані на власному суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН», стануть першою ластівкою у відродженні пасажирських перевезень українськими водними магістралями.
- Варто зазначити, що загальний обсяг робіт по проекту - 1187750 м3. Трудомісткість будівництва - майже 270 тис. чол./год. Загальна вартість робіт - майже 100 млн грн., - сказано в повідомленні.
Робочий проект розроблений ЗАТ «Інститут «Укррічтранспроект». Проект передбачає поліпшення водних шляхів річки Південний Буг від Вознесенська до Миколаєва методами гідромеханізації.
Роботи виконуватимуться власним земснарядом фінського виробництва «Watermaster Classic 4 NBC 4006» і технікою підрядних організацій.
Алла Ізместьева, начальник відділу охорони навколишнього середовища, зазначає:
- З метою посилення охорони природи при виконанні днопоглиблювальних робіт компанією і підрядними організаціями буде прийнятий ряд інших заходів. Зокрема, виконання всіх робіт здійснюватиметься плавучими засобами, які сертифіковані органами екологічного нагляду; роботи будуть виконуватися в строки, встановлені природоохоронними та рибоохоронних органами, і виключно під вненерестовий період. Процес поглиблення дна - мокрий, тому при розробці, транспортуванні та розвантаженні піску буде відсутній пил, не буде погіршуватися стан повітряного простору. Під час днопоглиблювальних робіт не відбувається втрат водних ресурсів, якість води не буде змінюватися. За технічним станом плаваючих засобів буде встановлений постійний нагляд з метою виключення витоку пально-мастильних матеріалів, тому роботи не впливатимуть на надра.
Як зазначає Олег Авраменко, багермейстер судноплавної компанії ТОВ СП «НІБУЛОН», по завершенні робіт річка Південний Буг (від Вознесенська до Миколаєва) матиме такі судноплавні характеристики: глибина суднового ходу на обох ділянках буде збільшена з 1,85 м і 1 7 м до 2,9 м і 2,65 м відповідно; ширина суднового ходу - з 35 м до 40 м; радіус закруглення судів - з 350 м і 400 м до 400 м і 600 м. Довжина судноплавних водних шляхів складе 102,2 км.
Крім того, виконання робіт дозволить компанії «НІБУЛОН» втілити в життя і задум по відродженню пасажирських перевезень по річці. Пасажирські самохідні судна (типу «катамаран»), побудовані на власному суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН», стануть першою ластівкою у відродженні пасажирських перевезень українськими водними магістралями.
- Варто зазначити, що загальний обсяг робіт по проекту - 1187750 м3. Трудомісткість будівництва - майже 270 тис. чол./год. Загальна вартість робіт - майже 100 млн грн., - сказано в повідомленні.
Немає коментарів:
Дописати коментар