Чорноморський суднобудівний завод у першому кварталі поточного року відремонтував і передав замовникові три судна типу «ріка-море» - «CHELSEA-5», «FURY» і «ROSCHEM-2». На судах були замінені в цілому 133 тонни металу, що в 13 разів більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року. Крім цього, на підприємстві випускалася машинобудівна продукція, велися роботи по перевалці вантажів.
Як повідомив генеральний директор підприємства Олександр Остапенко, три відремонтовані судна вже покинули акваторію підприємства. В даний час завершуються ходові випробування відремонтованого го чорноморцями буксира «Ольшанський», який незабаром також буде переданий замовникові.
Найбільшою складністю відрізнялися роботи з судном «Челсі-5», яке довелося заводити в док і встановлювати на докові опорні пристрої в складних погодних умовах - на морозі при сильному обмерзання. Проте, миколаївські корабели відмінно впоралися з цим завданням.
На даний час тривають роботи на судах «CHELSEA-3», «CHELSEA-6» і «MODUS». Найближчим часом очікується захід на підприємства ще двох суден, на яких також буде виконаний комплекс судноремонтних робіт.
ДОВІДКА:
Smart Maritime Group (SMG) найбільший суднобудівний холдинг України, що об'єднує два суднобудівних підприємства: Чорноморський суднобудівний завод і Херсонський суднобудівний завод.
Обсяг виробництва за 2015 рік склав 260,5 млн гривень. У березні в ремонті перебувало 20 судів.
У листопаді 2015 року Smart Maritime Group підписав контракт на будівництво нефтемусоросборщ ика для Южненського філії держпідприємства "Адміністрація морських портів України".
Середня заробітна плата на підприємстві в березні склала 4968 грн. Середня заробітна плата основного проізводственног про персоналу - 6436 грн
Як повідомив генеральний директор підприємства Олександр Остапенко, три відремонтовані судна вже покинули акваторію підприємства. В даний час завершуються ходові випробування відремонтованого го чорноморцями буксира «Ольшанський», який незабаром також буде переданий замовникові.
Найбільшою складністю відрізнялися роботи з судном «Челсі-5», яке довелося заводити в док і встановлювати на докові опорні пристрої в складних погодних умовах - на морозі при сильному обмерзання. Проте, миколаївські корабели відмінно впоралися з цим завданням.
На даний час тривають роботи на судах «CHELSEA-3», «CHELSEA-6» і «MODUS». Найближчим часом очікується захід на підприємства ще двох суден, на яких також буде виконаний комплекс судноремонтних робіт.
ДОВІДКА:
Smart Maritime Group (SMG) найбільший суднобудівний холдинг України, що об'єднує два суднобудівних підприємства: Чорноморський суднобудівний завод і Херсонський суднобудівний завод.
Обсяг виробництва за 2015 рік склав 260,5 млн гривень. У березні в ремонті перебувало 20 судів.
У листопаді 2015 року Smart Maritime Group підписав контракт на будівництво нефтемусоросборщ ика для Южненського філії держпідприємства "Адміністрація морських портів України".
Середня заробітна плата на підприємстві в березні склала 4968 грн. Середня заробітна плата основного проізводственног про персоналу - 6436 грн
Немає коментарів:
Дописати коментар