13 березня
лоцмани філії «Дельта- лоцман» ДП «АМПУ» успішно завершили триденну лоцманську
операцію з проводки по Бузько-Дніпровсько лиманському каналу (БДЛК) і
постановці на ремонт в сухий док суднобудівного заводу «Океан» судна «MOSCOW
RIVER».
Аналогічна
операція вперше була проведена в травні 2011р., коли в сухий док заводу «Океан»
був поставлений танкер «NS CONSUL» - судно аналогічне «MOSCOW RIVER».
Лоцманська
проводка танкера «MOSCOW RIVER» почалася 11 березня: судно взяло лоцмана на
борт на рейді порту «Південний» і прослідувало до входу в БДЛК, де змушений був
стати на якір за погодними умовами (сильний вітер 17 м/с). 12 березня вітер
зменшився до 9 м/с, судно увійшло в БДЛК і продовжило рух по каналу в супроводі
потужного морського буксира «Гайдамака» філії «Дельта-лоцман» до акваторії
суднобудівного заводу «Океан».
Як повідомив Юрій
Лукаш, проводка була складною не тільки через великі габарити танкера, але
також і істотно утруднював роботу вітер, що посилився до 14 м/с, який викликав
сильний дрейф «MOSCOW RIVER». Проводка трохи ускладнилася необхідністю руху
судна кормою вперед, малими глибинами за бровкою суднового ходу і його
вузькістю. Необхідно було завести танкер шириною 42 м у ворота дока шириною
всього 60 м .
Всього заводу
належить виконати ремонт шести подібних суден.
Судна цього класу
є одними з найбільших вантажних суден, які пройшли по Бузько- Дніпровсько
лиманському каналу.
Основні
характеристики танкера «MOSCOW RIVER». Довжина - 243,4 м , ширина - 42 м , висота борту від кіля - 20,74 м , дедвейт - 106,552
тис.т. Тип - AFRAMAX. Побудовано в 1999р. Спеціалізація: сира, неочищена нафта.
Прапор - LIBERIAN, порт приписки - Монровія, класифікаційне товариство - Det
Norske Veritas.
Немає коментарів:
Дописати коментар