«Смарт-Холдинг» має намір створити індустріальнo-логістичний парк на території Чорноморського суднобудівного заводу (ЧСЗ) у Миколаєві. Про це в інтерв'ю «РБК-Україна» повідомив генеральний директор компанії Олексій Пертін.
За його словами, парк буде функціонувати в форматі логістичного хаба з акцентом на зернові вантажі і металопродукцію. Ця концепція передбачає також розміщення на його майданчику супутніх виробництв з переробки сільгосппродукції та обробці металу, а також ряду інших пов'язаних з цими напрямками сервісних виробництв.
Пертін уточнив, що під індустріальний парк (ІП) передбачається відвести близько 90% незадіяних в даний час в основному виробництві площ ЧСЗ. Проект передбачає будівництво власної обмінної залізничної станції і проведення робіт з розчищення акваторії.
За словами гендиректора, одним із переваг майбутнього ІП перед аналогічними майданчиками-сусідами буде готовність надавати спеціалізовані склади для відокремленого зберігання і накопичення вантажів. «Це важливо, перш за все, для нишевой зернової номенклатури, коли вантажовідправник зацікавлений в збереженні якісних і видових характеристик конкретної партії вантажу», - підкреслив Пертін.
Крім того, незадіяні сьогодні ЧСЗ адміністративні площі будуть використовуватися під бізнес-центри, для розміщення офісів як резидентів парку, так і представників малого та середнього бізнесу Миколаєва.
Компанія розраховує, що за підсумками реалізації проекту миколаївська майданчик буде мати у своєму розпорядженні можливостями перевалювати до 4 млн тонн на рік.
Керуючою компанією ІП стане компанія «Наваль-Логістик», яка до серпня планує завершити розробку концепції ВП.
Пертин також додав, що миколаївська суднобудівна верф SMG і машинобудівне виробництво продовжать роботу, оскільки суднобудівне напрям залишається базовим бізнесом для холдингу.
За його словами, парк буде функціонувати в форматі логістичного хаба з акцентом на зернові вантажі і металопродукцію. Ця концепція передбачає також розміщення на його майданчику супутніх виробництв з переробки сільгосппродукції та обробці металу, а також ряду інших пов'язаних з цими напрямками сервісних виробництв.
Пертін уточнив, що під індустріальний парк (ІП) передбачається відвести близько 90% незадіяних в даний час в основному виробництві площ ЧСЗ. Проект передбачає будівництво власної обмінної залізничної станції і проведення робіт з розчищення акваторії.
За словами гендиректора, одним із переваг майбутнього ІП перед аналогічними майданчиками-сусідами буде готовність надавати спеціалізовані склади для відокремленого зберігання і накопичення вантажів. «Це важливо, перш за все, для нишевой зернової номенклатури, коли вантажовідправник зацікавлений в збереженні якісних і видових характеристик конкретної партії вантажу», - підкреслив Пертін.
Крім того, незадіяні сьогодні ЧСЗ адміністративні площі будуть використовуватися під бізнес-центри, для розміщення офісів як резидентів парку, так і представників малого та середнього бізнесу Миколаєва.
Компанія розраховує, що за підсумками реалізації проекту миколаївська майданчик буде мати у своєму розпорядженні можливостями перевалювати до 4 млн тонн на рік.
Керуючою компанією ІП стане компанія «Наваль-Логістик», яка до серпня планує завершити розробку концепції ВП.
Пертин також додав, що миколаївська суднобудівна верф SMG і машинобудівне виробництво продовжать роботу, оскільки суднобудівне напрям залишається базовим бізнесом для холдингу.
Немає коментарів:
Дописати коментар