Миколаївський глиноземний завод переходить на використання
м'яких разових вкладишів для піввагонів при транспортуванні своєї продукції -
глинозему - на алюмінієві заводи.
- Щоб працювати стабільно і рентабельно, шукаємо і
впроваджуємо різні рішення, спрямовані на подальше зниження питомих витрат
сировини та енергоносіїв. Крім того, підприємство, спільно з глиноземного
дивізіоном компанії РУСАЛ, дирекціями з транспорту і логістики, з розвитку
виробництва, впроваджує проект з оптимізації витрат на транспортування
глинозему з МГЗ на Красноярський і Братський алюмінієві заводи. Рішення з
піввагонами в рамках цього проекту обіцяє дати істотне зниження витрат на
логістику, - пояснив генеральний директор МГЗ Дмитро Мирний. - За розрахунками,
вартість залізничних тарифів і оренди напіввагонів з використанням м'яких
вкладишів значно менше, ніж при традиційній відвантаженні в хоперах -
мінераловозах .
Вкладиші для піввагонів представляють собою ємність, що
складається з корпусу й елементів кріплення із зовнішньої сторони піввагона.
Корпус - це герметична упаковка, виконана з полімерних матеріалів високої
щільності, яка виключає втрати глинозему при транспортуванні. Завантаження
здійснюється через верхні завантажувальні рукава. Вивантаження на алюмінієвому
заводі відбувається через нижні вивантажувальні люки. Після експлуатації
вкладиш видаляється з вагона і утилізується.
Миколаївський глиноземний завод був введений в експлуатацію
в 1980 році. У 2000 році він був включений в технологічний ланцюжок компанії
РУСАЛ. МГЗ є одним з найбільших виробників сировини для алюмінієвої
промисловості в Європі, його виробнича потужність становить 1 600 000 тонн
глинозему на рік. Системи менеджменту сертифіковані на відповідність вимогам
стандартів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
Немає коментарів:
Дописати коментар