Шукати в цьому блозі

четвер, 3 березня 2016 р.

"Нібулон" збільшить щорічний обсяг перевезень зерна річковим транспортом до 3 млн тонн

Компанія "Нібулон" за навігацію 2015 року (станом на 21 грудня) за допомогою власного вантажного флоту перевезла внутрішніми водними шляхами майже 1,6 млн тонн сільгосппродукції.
Про це повідомляє прес-служба компанії.

Відзначається, що після завершення реалізації інвестиційної програми компанії щорічний обсяг вантажоперевезення Дніпром і Південним Бугом становитиме до 3 млн тонн зернових, що розвантажить близько 46 тис. залізничних вагонів або близько 100 тис. вантажівок на рік.

Також прес-служба "Нібулона" повідомляє, що компанія в даний час перейшла на водні перевезення зернових та олійних культур. Зараз логістичний сектор компанії (в частині водного транспорту) включає в себе 30 несамохідних суден (загальною водотоннажністю 138 580 тонн), 9 сучасних буксирів (проектів POSS-115 і 121), три придбаних буксира, унікальний плавучий кран, придбаний сучасний земснаряд виробництва Фінляндії Watermaster Classic IV, сучасну навантажувальну машину Terex Fuchs MHL 385 D.

Тим часом на зовнішньому рейді морського порту Миколаїв продовжує свою роботу самохідний плавучий кран "Святий Миколай", виконуючи своє основне завдання - підкачки на рейді потужних морських суден типу Panamax, в тому числі в рамках надання комерційних послуг. Кран приступив до роботі 8 серпня 2013 року. За цей час кран вже перевантажив майже 2,8 млн тонн.

Підкреслюється, що велика частина флоту компанії складають суду, побудовані на суднобудівно-судноремонтному заводі "Нібулон".

На даний час на заводі розроблена і успішно реалізується виробнича програма зі 100% завантаженістю підприємства на найближчі п'ять років. У планах компанії на 2016-2018 роки будівництво на власній судновий верфі 13 несамохідних суден (проекти NBL-91, В2000, 90М); самохідного плавучого крана (є однотипним з плавучим краном "Святий Миколай"); двох багатоцільових морських буксирів потужністю 3,5 і 5 тис. к. с .; трьох буксирів-штовхачів модернізованого проекту 121.

Немає коментарів:

Дописати коментар