Чорноморський суднобудівний завод сьогодні стабільно працююче підприємство, яке виплачує регулярно зарплату і не має заборгованості перед бюджетом, але потужності підприємства завантажені лише судноремонтом.
Про це розповів заступник головного будівельника ЧСЗ Ігор Татарченко.
- На жаль, Чорноморський суднобудівний завод на сьогоднішній день не будує судів, а займається лише судноремонтом. Головна причина-це військовий конфлікт на Сході країни, через якого іноземні фірми не хочуть розміщувати свої замовлення в Україні, - стверджує Ігор Татарченко.
На ремонті на початок березня на заводі знаходиться 5 суховантажів і 3 буксири.
В стадії завершення ремонтних робіт і підготовка до виходу на ходові випробування знаходиться буксир-кантовщик «Костянтин Ольшанський». Буксири цього проекту призначені для робіт в портах, а також участі в гасінні пожеж на інших судах і портових спорудах.
Болючою темою для підприємства залишається державне оборонне замовлення на будівництво корвету «Володимир Великий».
- Корпусні роботи на ньому виконані більш ніж на 80%, виготовлені всі блоки корпусу і частина надбудови, придбано і зберігається на складах обладнання. Корабель був готовий до закладки на стапелі з червня 2014р. Але гроші у держави закінчилися, і як ми бачимо по бюджету 2016 року, фінансування цього вкрай важливого для обороноздатності нашої країни замовлення теж немає. І з кожним роком корпус і обладнання поступово приходять в непридатність, - розповів Ігор Татарченко.
Про це розповів заступник головного будівельника ЧСЗ Ігор Татарченко.
- На жаль, Чорноморський суднобудівний завод на сьогоднішній день не будує судів, а займається лише судноремонтом. Головна причина-це військовий конфлікт на Сході країни, через якого іноземні фірми не хочуть розміщувати свої замовлення в Україні, - стверджує Ігор Татарченко.
На ремонті на початок березня на заводі знаходиться 5 суховантажів і 3 буксири.
В стадії завершення ремонтних робіт і підготовка до виходу на ходові випробування знаходиться буксир-кантовщик «Костянтин Ольшанський». Буксири цього проекту призначені для робіт в портах, а також участі в гасінні пожеж на інших судах і портових спорудах.
Болючою темою для підприємства залишається державне оборонне замовлення на будівництво корвету «Володимир Великий».
- Корпусні роботи на ньому виконані більш ніж на 80%, виготовлені всі блоки корпусу і частина надбудови, придбано і зберігається на складах обладнання. Корабель був готовий до закладки на стапелі з червня 2014р. Але гроші у держави закінчилися, і як ми бачимо по бюджету 2016 року, фінансування цього вкрай важливого для обороноздатності нашої країни замовлення теж немає. І з кожним роком корпус і обладнання поступово приходять в непридатність, - розповів Ігор Татарченко.
Немає коментарів:
Дописати коментар